تویتر ورزشنامه افغانستان

۱۳۹۱ شهریور ۲۹, چهارشنبه

تساوی حاصل دومین مسابقه لیگ برتر فوتبال


دومین مسابقه لیگ برتر، و اولین مسابقه از گروه ب این لیگ، امروز ساعت 3:30 دقیقه در ورزشگاه گل کابل آغاز شد. 

تیم های موج های آمو و عقابان هندوکش نیمه اول را طوفانی آغاز کردند، اما سرعت بازی در حدود 5 دقیقه بیشتر دوام نکرد. در ادامه مسابقه فرصت های زیادی خلق شد، اما هیچ کدام از تیم ها به گل نرسیدند. 

در نیمه دوم، چند تعویض در هر دو تیم صورت گرفت. مشکل هر دو تیم در مهاجمین شان بود، زیرا نمی توانستند ضربات پایان دهنده را به ثمر برسانند. با این حال، عتیق الله عثمانی در دقیقه 65 مسابق روی یک ضربه بلند گوشه دروازه عقابان هندوکش را باز کرد. دروازه بان که فکر می کرد توپ از بالای دروازه گذشته است، اما غافل از اینکه توپ در پشت سر او وارد دروازه شده است. بلافاصله، عتیق الله عثمانی مصدوم شد و از زمین خارج شد.به جای او شفیع الله وارد زمین شد.

تلاش های ازمری بازیکن خط میانی عقابان هندوکش که خیلی تکنیکی بازی می کند هم ثمری نداشت.در دقیقه 75 صبور، بازیکن شماره 10 عقابان هندوکش، در یک موقعیت تک به تک، توپ را مستقیماً درون دستان دروازه با حریف ساخت. اما انتظار فقط یک دقیقه طول کشید و عقابان هندوکش توسط  به گل رسید. 

در دقیقه 75، در حالی که توپ، بعد از ارسال از کرنر وارد دروازه موج های آمو شده بود، دروازه بان این تیم توپ را بیرون کرد، اما داور متوجه این نکته شد. تساوی هیجان بیشتری به مسابقه داد. علی شکوری و عبدالغفور اسیر در ادامه مسابقه روی ارتکاب خطا کارت زرد گرفتند.

در دقیقه 89، نقیب الله روی ارسال نورالله مدافعین حریف را فریب داد و موج های آمو را پیش انداخت. نقیب الله تنها چند دقیقه قبل از گل زدن وارد میدان شده بود. اما این آخر کار نبود و در دقیقه 93 مسابقه، عقابان هندوکش از روز ارسال کرنر ازمری توسط نجیب الله به گل رسیدند تا مسابقه به تساوی کشانده شود. در حالی که مربی عقابان هندوکش قبل از مسابقه گفته بود 3-1 برنده خواهند شد، مجبور شد تن به تساوی 2-2 بدهد.

کیانوش رحمانی، کاپیتان موجهای آمو، بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

در این مسابقه بیش از هفت هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند، و جالب اینکه تا آخرین دقایق نیمه دوم هم تماشاگران وارد ورزشگاه می شدند.

تیم های طوفان هریرود و سیمرغ البرز برگزار کننده مسابقه بعدی گروه ب اند. فردا ساعت 3 و 30 به وقت کابل، مسابقه میان سپین غر بازان و داباسین سپی فردا صورت می گیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر