تویتر ورزشنامه افغانستان

۱۳۹۱ شهریور ۱۳, دوشنبه

مجلس نمایندگان از ورشکاران المپیکی تقدیر نمود


پارلمان کشور از ورزشکاران کشور که در الپیک ۲۰۱۲ لندن ا شتراک کرده بودند تقدیر کرد. این مجلس همچنان از دو خبرنگار کشور که اخیرا جوایز بین المللی را به دست آورده بودند قدر دانی کردند.

کسب مدال برنز توسط روح الله نیک پا تکواندو کار افغانستان در المپیک لندن ، افغانستان را در جمله کشور های مدال آور در این مسابقات قرار داد.

پارلمان کشور به همین منظور از شش ورزشکار افغانستان به شمول روح الله نیک پا که در مسابقات لندن شرکت کرده بودند و ظاهر اکبر رییس کمیته المپیک و رییس تکواندو و مربی تکواندو کشور قدر دانی کرد.

مجلس نمایندگان همچنان از مسعود حسینی عکاس و سمیع مهدی که اخیرا جوایز بین المللی را به خود اختصاص داده بود قدردانی کرد.

رییس مجلس نمایندگان گفت: درخشش عالی ورزشکاران درالمپیک لندن و خمچنان کسب جوایزاز سوی خبرنگاران کشور باعث افتخار تمام مردم افغانستان است. او خواهان توجه بیشتر مسوولان به ورزش افغانستان شد.

در همین حال رییس کمیسیون صحت و تربیت بدنی مجلس نمایندگان گفت: با وجود اینکه ورزشکاران افغانستان از کمترین امکانات برخوردارند اما توانستند در مسابقات المپیک خوب بدرخشند. او همچنان تاکید کرد که بودجه دایمی برای ورزش افغانستان باید با افزایش مالیات بر دخانیات تامین شود.

با این حال محمد ظاهر اکبر رییس کمیته المپیک با سپاس از مجلس نمایندگان خواهان یک برد حمایتی از ورزشکاران ایجاد شود.
گفتنی است در مسابقات المپیک لندن شش ورزشکار به نمایندگی از مردم افغانستان شرکت کرده بودند که از میان آنها روح الله نیک پا موفق به کسب مدال برنز شد.

منبع: وبسایت www.afgsport.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر