تویتر ورزشنامه افغانستان

۱۳۹۱ شهریور ۱۹, یکشنبه

مسابقات انتخابی شنا در کابل

مسابقات انتخابی تیم ملی آب بازی کشور در روز پنجشنبه/۱۶ سنبله در حوض آب بازی کابورا برگزار شد.
این رقابت ها با حضور ۱۵۰ آب باز از ۱۳ حوض شهر کابل و دو تن آب باز از ولایات هرات و غزنی برگزار شد. در این پیکار ها ورزشکاران در ۴ کلاس: کرال سینه، قورباغه(بقه)، پروانه و کرال پشت با هم به رقابت پرداختند.
قرار است در پایان این رقابت ها در رده ها سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، ۳۰ ورزشکار برتر به تیم ملی آب بازی کشور انتخاب شوند.

به گفته مسئولین این رقابت ها نسبت به سال های گذشته با شکوه تر و بهتر برگزارشد.
استاد قاسم حمیدی مربی تیم ملی آب بازی کشور گفت: ورزش آب بازی در کشور به سوی پیشرفت و ترقی می باشد. به دلیل اینکه خوشبختانه در سطح کشور حوض های سرپوشیده روز به روز در حال ازدیاد می باشد و ورزشکاران آب باز می توانند در تمام فصول سال تمرینات خود را به صورت دوام دار ادامه دهند.

وی افزود: با وجود ورزشکاران مستعد در رشته ی آب بازی و همچنان برنامه ریزی مرتب و خوب، امیدواریم که ورزشکاران آب باز کشور در مسابقات خارجی دست آورد های خوبی را برای کشور کسب کنند.

وی خاطر نشان ساخت: رکن اساسی پیشرفت این رشته ورزشی و تمام رشته های ورزشی دیگر در سطح کشور،‌ باز می گردد به سرمایه گذاری و اهمیت دادن دولت به رشته های ورزشی.

وی در پایان گفت: اشخاصی که در این رقابت ها نتوانستند نتیجه خوبی کسب کنند، سعی کنند مایوس نشوند و از شکست خود درس بگیرند و برای کسب موفقیت در ورزش سعی و تلاش بیشتر از خود خرج کنند تا در آینده بتوانند دست آورد خوبی داشته باشند و نا امید نشوند.

جان علم حسنی منشی جنرال رییس کمیته ملی المپیک کشور گفت: در یک زمان نمی شود برای تمام فدراسیون های ورزشی کشور تمام امکانات را فراهم ساخت، و فراهم ساختن امکانات برای فدراسیون های ورزشی کشور نیاز به زمان دارد.
وی در پایان از هیئت داوری این رقابت ها خواست، قضاوت سالم و درستی را داشته باشند و اشخاصی را که واقعا لیاقت دارند را به تیم ملی معرفی کنند.
منبع:خبرگزاری صدای افغان(آوا)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر