تویتر ورزشنامه افغانستان

۱۳۹۱ شهریور ۲۲, چهارشنبه

شکست سنگین تیم ملی فوتبال افغانستان از نپال، صعود به اما و اگرها وابسته شد


در سومین مسابقه گروهی اش، تیم ملی فوتبال بانوان افغانستان در مقابل نتوانست ایستادگی کند و 7 گل دریافت کرد و تنها جواب یک گل را توانست بدهد. نپال تنها در دقیقه 5 به اولین گل دست یافت و در دقیقه 19 تعداد گل هایش را به عدد 2 رساند. دومین گل نپال از روی نقطه پنالتی کسب شد. با این حال، مرجان از افغانستان در دقیقه 42 در یک ضد حمله توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. در دقیقه آخر وقت های اضافی هم نپال به گل دست یافت تا نیمه اول با نتیجه 3-1 به نفع نپال به اتمام برسد. 

در نیمه دوم اما نپال باز هم به بازی هجومی خویش ادامه داد و اشتباه خط دفاع و دروازه بان افغانستان منجر به این شد تا نپال در نیمه دوم در دقایق 47، 69، 72 و 89 به گل دست یابد. مسابقه با نتیجه 7-1 به سود نپال به پایان رسید. 

با این پیروزی، نپال 9 امتیازه شد و روز 14 سپتمبر در مرحله نیمه نهائی به مصاف سریلانکا می رود. در حالیکه افغانسان با 4 امتیاز و تفاضل گل منفی 2 باید منتظر مسابقه مالدیو با پاکستان باشد. در صورت پیروزی پاکستان یا تساوی آن در برابر مالدیو، افغانستان به حیث تیم دوم گروه خود به مرحله نیمه نهائی راه خواهد یافت و باید روز 14 سپتمبر به مصاف هند برود. 

اما اگر مالدیو بتواند با حساب بیشتر از 3 گل پاکستان را شکست دهد، افغانستان این بار نیز باید در مرحله گروهی از مسابقات قهرمانی جنوب آسیا خدا حافظی کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر