تویتر ورزشنامه افغانستان

۱۳۹۱ شهریور ۲۳, پنجشنبه

ادامه پیروزی موی تای کاران کشور در مسابقات روسیه

در ادامه مسابقات جهانی موی تای در روسیه، دو تن از موی تای کاران کشور تا کنون حریفان خود را مغلوب ساخته اند.
محمد جعفر حسینی موی تای کار افغانستان در وزن منفی ۵۷ کیلوگرام ، در مسابقات موی تای قهرمانی جهان۲۰۱۲ روسیه حریف جاپانی را شکست داد.
در مسابقات موی تای قهرمانی جهان ۲۰۱۲ روسیه علی صدیقی موی تای کار افغانستان در وزن منفی ۶۷ کیلوگرام ، در یک مسابقه نفس گیر و سنگین بر حریف کانادایی غلبه کرد.
علاوه بر عملکرد های خوب ورزشکاران، همچنان استاد عبدالجمیل محمدی معاون فنی فدراسیون ملی موی تای افغانستان به حیث داور وسط این رقابت ها قضاوت می کند و بنا بر گزارش های این رقابت ها به استاد عبدالجمیل محمدی با عملکرد بسیار خوب و قضاوت عادلانه اش در این رقابت ها، مورد توجه کمیته برگزاری مسابقات و داوران قرار گرفت.
استاد محمد عیسی احمدی دبیر کل فدراسیون ملی موی تای کشور که در سال ۲۰۱۰ به عنوان بهترین داور آسیا انتخاب شده بود، در مسابقات بین المللی ۲۰۱۲ ایران با حضور ۵۴ کشور، مسابقات حساس فینال را بسیار عالی داوری کرد و به عنوان سر حکم مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۲ روسیه انتخاب گردید.
همچنان استاد محمد اسحاق سلطانی از داوران جهانی موی تای در این رقابت ها به عنوان داور کنار و وسط در این مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۲ روسیه می باشد.

منبع: www.afgsport.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر