تویتر ورزشنامه افغانستان

۱۳۹۱ شهریور ۲۷, دوشنبه

اشتراک 20 کشور در جام چلنج آسیا


قرعه کشی مسابقات مقدماتی به جام چلنج 2014 آسیا روز 25 اکتوبر در مالیزیا صورت می گیرد. در این مسابقات، بر علاوه افغانستان، 19 کشور آسیایی که از نگاه فوتبال پیشرفت چندانی ندارند، با هم به رقابت می پردازند. قهرمان این مسابقات به جام ملت های آسیا در سال 2015 راه پیدا می کند. 

به گمان اغلب، 8 تیم پائین رتبه با هم در یک دور مسابقات دو جانبه رفت و برگشت رقابت خواهند کرد و 4 تیم برنده با 12 تیم دیگر در 4 گروه چهار تیمی رقابت می کنند. در نتیجه، 8 تیم به مرحله نهائی این جام که در سال 2014 برگزار می شود، راه خواهند یافت. 

20 تیم اشتراک کننده عبارت از: افغانستان، پاکستان، هند، مالدیو، نپال، سریلانکا، تاجیکستان، ترکمنستان، قرغیزستان، تایوان، جزایر ماریانا، کمبودیا، لائوس، گوام، میانمار، فلسطین، فلیپین، برونئی، ماکائو و منگولیا می باشند. به احتمال زیاد تیم های کمبودیا، لائوس، گوام، برونئی، ماکائو، منگولیا، تایوان و جزایر ماریانا مسابقات قبل از مقدماتی را انجام خواهند داد. 

افغانستان در مسابقات اخیر این جام، بعد از اینکه در مرحله قبل از مقدماتی بوتان را برد، در مرحله گروهی با یک پیروزی در گروه خود سوم شد و نتوانست به مرحله نهائی راه پیدا کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر