تویتر ورزشنامه افغانستان

۱۳۹۱ شهریور ۶, دوشنبه

تاسیس شورای عالی ورزش به ریاست جمهوری پیشنهاد شده است

دکتور سید مخدوم رهین، وزیر اطلاعات و فرهنگ امروز بازیکنان افغان در اولپميای لندن را مورد تقدیر قرار داد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، در محفلیکه به این مناسبت ترتیب یافته بود، وزیر اطلاعات و فرهنگ با تمجید از ورزشکاران کشور گفت، امروز مایه افتخار بزرگ برای همه مردم کشور می باشد که درفش پر افتخار افغانستان به دست فرزندان قهرمان ما طوری به اهتزاز در می آید که در سراسر کشور در آن لحظات هیجان بر همه غالب بود.

دکتور رهین افزود، تمام ملت غرق در افتخار غرق در هیجان و غرق در نشاط بودند و این افتخار و نشاط حاصل کار قهرمانانی چون نکیپا، بهاوی، تهمینه کوهستانی و سه تن قهرمان دیگر ما بود.

وزیر اطلاعات و فرهنگ علاوه کرد، ما باید کوشش کنیم، از هر طریقی که میشود امکانات را در اختیار قهرمانان قرار بدهیم، به همین منظور وزارت اطلاعات و فرهنگ پیشنهاد تاسیس شورای عالی ورزش را به ریاست جمهوری تقدیم نمود که در ین شورا تمام ارگانهای ذیربط در ورزش سهم خواهند داشت. 

بعدا" تيمورشاه اسحق زي معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ پیرامون برگزاری محفل امروزي صحبت کرد.
درین محفل فرشته فرح معاون کمیته ملی المپیک، خانم ناهید فرید، خانم شاه گل رضایی و فرشته امينی اعضای ولسی جرگه و مولوی محمود دانشجو عضو مشرانوجرگه صحبت نموده ضمن ابراز سپاس از وزارت اطلاعات و فرهنگ قهرمانی مدال آوران را ستایش کردند.

همچنان درین محفل روح الله نیکپا و تهمینه کوهستانی صحبت کرده در کنار آنکه از وزارت اطلاعات و فرهنگ به خاطر برگزاری این محفل قدردانی کردند، پیروزی های خود را مربوط ملت افغانستان دانستند.

در اخیر لوح تقدیر و تحایف تهیه شد توسط دکتور رهین وزير اطلاعات وفرهنگ و تیمورشاه اسحق زی، پوهنمل نبی فراهی معینان آن وزارت و نماینده گان مردم در پارلمان به ورزشکاران توزیع شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر