تویتر ورزشنامه افغانستان

۱۳۹۱ شهریور ۸, چهارشنبه

برای مسابقات کابل، کندز تیم قوی می فرستد

کندز (پژواک،٧ سنبله٩١): مسابقات کرکت میان ۱۶ تیم ولايت کندز، به منظور انتخاب بازیکنان برتر براى اشتراک در مسابقات ۲۰ اورۀ کرکت که درکابل برگزار میگردد، آغاز شد. اين بازيکنان، شامل تيم هاى شهر کندز و ولسوالى هاى ششگانۀ اين ولايت هستند.

داکتر نورعلم فرید مسوول کرکت در زون شمال، به آژانس خبری پژواک گفت که این مسابقات، امروز در چمن سپین زر شهر کندز آغاز گردیده  و قرار است یک هفته ادامه پیدا کند.

وی، هدف این مسابقات را انتخاب بازیکنان برتر برای مسابقات ۲۰ اورۀ کرکت که عنقريب در کابل برگزار میگردد، عنوان نموده، افزود: "ما این مسابقات را به راه انداختیم تا آمادگی لازم داشته باشیم و برندۀ مسابقات ۲۰ اوره، به سطح کشور شویم."
فرید علاوه کرد که این مسابقات، به شکل رسمی از طرف کرکت بورد راه اندازی گردیده است.

محیب الله باجوری عضو تیم کرکت ولسوالی دشت ارچی کندز گفت: "بسیار خوش استم که امروز ما با سایر برادران خود، کرکت میکنیم و امیدواریم که بتوانیم نتایج خوبی در مسابقات کابل به دست بیاوریم."

وى علاوه کرد که آنان بنا به دوری راه و مشکلات امنیتی، نمی توانند بخوبی در ولسوالی شان مسابقات کرکت، راه اندازی کنند؛ بناءً این یک فرصت خوب برای شان است که در شهر کندز، با سایر تیم ها مسابقه ميکنند تا تجارب بیشترى کسب نمايند.
ده ها تن از مردم کندز، اين مسابقات را با کف زدن ها تماشا ميکردند.

اجمل ۲۳ ساله باشندۀ شهر کندز که موترفروشی دارد گفت: وی علاقۀ زیادی به کرکت دارد؛ به همین خاطر به تماشای این مسابقه آمده است.

وی افزود: "خودم خو کرکته یاد ندارم، مگر از دیدنش بسیار لذت میبرم و یک تفریح خوب هم اس."
مسوول کرکت در زون شمال ميگويد که در حال حاضر، بیش از یک ونیم هزار تن در کندز خود را به شکل رسمی منحیث بازیکنان کرکت، ثبت و راجستر نموده اند.

طبق معلومات آمريت ورزشى کندز، فعلاً ۲۲ فدراسیون ورزشى بازی های مختلف؛ از قبیل فوتبال، والیبال، کرکت، بزکشی، کاراته، پهلوانی، تکواندو و…، در کندز فعالیت دارند که هزاران جوان در آنها مصروف ورزش هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر