تویتر ورزشنامه افغانستان

۱۳۹۱ مرداد ۲۵, چهارشنبه

المپیکی ها به وطن برگشتند

 
کاروان ورزشی کشور پس از شرکت در بازی های المپیک لندن صبح امروز به وطن برگشت.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر در میدان هوایی بین المللی کابل ورزشکاران کشور که از بازیهای المپیک برگشتند از جانب برخی از نماینده گان پارلمان، مسوولان دولتی، مسوولین کمیته ملی المپیک، و عده کثیری از شهروندان مورد استقبال قرار گرفتند. سپس ورزشکاران کشور در مراسمی که از جانب کمیته ملی المپیک در استدیوم ورزشی کابل تدویر یافته بود شرکت نمودند.

در آغاز این مراسم دگر جنرال محمد ظاهر اغبر رییس عمومی کمیته ملی المپیک اشتراک ورزشکاران در بازی های لندن صحبت نموده و کسب مدال برونز را توسط نیکپا به مردم کشور مبارک گفت، درین محفل پیام محمد کریم خلیلی معاون دوم ریاست جمهوری خوانده شد در پیام حمایت دولت در راستا رشد و تقویت ورزش ابراز گردیده است.

در این مراسم حاجی محمد محقق نماینده مردم ولسی جرگه در صحبتی این پیروزی تبریک گفت، شهزاده مسعود وزیر شاه، داکتر نعقیب الله فایق رییس کمیسیون صحت و تربیت بدنی ولسی جرگه و سفیر سفارت انگلستان در کابل هم صحبت کردند.
بازی های المپیک 2012 لندن که از تاریخ 27 ماه جولای الی 13 اگست درلندن برگزار گردیده بود در آن شش ورزشکار افغانستان در چهار رشته ورزشی اشتراک نمودند که از جمله روح الله نیکپا ورزشکار تکواندوی کشور توانست مدال برونز این رقابت ها را بدست آورد.

روح الله نیکپا در بازیهای المپیک 2008 پکن نیز یک مدال برونز کسب کرده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر