تویتر ورزشنامه افغانستان

۱۳۹۱ تیر ۱۹, دوشنبه

بانوان کریکت باز قهرمان شدند، بورد کریکت محکوم کرد

 
در حالی که کمیته ملی المپیک از قهرمانی تیم کرکت بانوان کشور در مسابقات دوستانه با تاجیکستان خبر می دهد، بورد کریکت این تیم را غیر قانونی خوانده و آنها را به سارنوالی معرفی نموده است.
این تیم که غرض انجام یک سلسله مسابقات دوستانه چندی قبل به کشور تاجکستان رفته بود، بعد از انجام مسابقات با چهار برد و یک مساوی توانستند لقب قهرمانی این مسابقات را از آن خود سازند.
 به اساس معلومات عبدالمحبوب سروری مدیر عمومی رسانه های کمیته ملی المپیک درمیدان هوایی بین المللی کابل ، از تیم کرکت بانوان برخی ازاعضاي رهبری کمیته ملی المپیک استقبال کردند.
همچنان محمد ظاهر اغبر رییس کمیته ملی المپیک در دیدار با اعضای این تیم پیروزی شان را تبریک گفت. 

بورد کریکت گفته است این یک تیم رسمی نبوده و در بورد کریکت ثبت نیز نمی باشد. این بورد هم چنین استقبال کمیته المپیک از این تیم را سیاسی و مغرضانه دانسته و خواهان عدم مداخله کمیته المپیک در امور کریکت شده است. 

هدایت این تیم را دیانا بارکزی داشت که به حیث مسئول کریکت بانوان در بورد کریکت کار می نمود، اما به مجرد سفر به تاجیکستان توسط بورد کریکت از کار برکنار شد. 

افغانستان تا اکنون تیم ملی کریکت بانوان ندارد و به نظر می رسد بورد کریکت در مقابل تشکیل چنین تیمی حساسیت از خود نشان می دهد. این در حالی است که برای عضویت درجه دوم و تست در شورای جهانی کریکت، داشتن تیم ملی کریکت بانوان حتمی است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر