تویتر ورزشنامه افغانستان

۱۳۹۱ تیر ۳۰, جمعه

تیم نیوفول کانتکت به کشور باز گشت

اعضای تیم نیوفول کنتاکت،شین گی تای افغانستان با کسب ۴مدال طلا ،۵ مدال نقره، ۹مدال برنز به کسب مقام سوم و پنجمین دوره مسابقات بین المللی جام خلیج فارس ایران در میان ۱۱کشور،ظهر دیروز وارد کشور شدند.

در همین حال، شورای مرکزی ورزشکاران مهاجر در ایران به همکاری سفارت افغانستان در تهران طی مراسمی از ورزشکاران نیوفول کنتاکت ، شین گی تای تجلیل و به آنان جوایزی اهدا کرد. مراسم تجلیل از قهرمانان تیم نیو فول کنتاکت افغانستان در تهران برگزار شد.

در این مراسم که از طرف شورای مرکزی ورزش مهاجرین به همکاری بخش فرهنگی سفارت افغانستان برگزار شده بود،جمع کثیری ازورزشکاران، فرهنگیان، هنرمندان، اعضای هیات های ورزشی مهاجرین،پیشکسوتان، قهرمانان رشته های مختلف ورزشی و جمعی از مردم حضور داشتند که از فعالیت ها و زحمات اعضای تیم ملی نیو فول کنتاکت افغانستان در مسابقات اخیری که در تهران برگزار شده بود،تجلیل شد.
لازم به یادآوری است که تیم نیوفول کنتاکت افغانستان در مسابقات تهران در بین ۱۱کشور موفق به کسب مقام سوم این دوره گردیده است که، در این مراسم با اهدای لوح های تقدیر و تحفه هایی از طرف هیات برگزاری مراسم، از مربیان و مسئولین و اعضای تیم ملی ، تجلیل شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر