تویتر ورزشنامه افغانستان

۱۳۹۱ مرداد ۱۰, سه‌شنبه

خبرگزاری فارس: نیکپا با امید خدا پا به شیاپ چانگ می گذارد

تکواندوکار المپیکی تیم ملی افغانستان گفت: با توکل به خدا در لندن وارد شیاپ‌چانگ خواهم شد تا مزد زحماتم را با کسب مدال به دست آورم.
خبرگزاری فارس: نیک‌پا: با توکل به خدا در لندن وارد شیا‌پ‌چانگ می‌شوم/ ماهیانه 21 دلار حقوق می‌گیرم!
به گزارش خبرگزاری فارس، روح‌الله نیک‌پا تکواندوکار وزن ۶۸- کیلوگرم تیم ملی افغانستان تقریبا ۱۰ سال است که فعالیت در تکواندو را آغاز کرده است. مدال برنز المپیک پکن خوش رنگ‌ترین مدالی است که در کارنامه وی دیده می‌شود. نیک‌پا برای دومین بار است که در المپیک حضور پیدا می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از نیویورک تایمز روح الله نیک‌پا در صحبت‌های خود اظهار داشت: از روزی که در المپیک پکن مدال برنز را توانستم کسب کنم عزم خود را جزم کردم تا در المپیک لندن نیز حضور داشته باشم.
وی افزود: با توجه به فشار‌هایی که طالبان در کشورمان ایجاد کرده است همه ما ورزشکاران با مشکلات فراوانی روبرو هستیم، اما این مشکلات مانع رشد ورزشکاران افغانی نشده است.
تکواندوکار المپیکی تیم ملی افغانستان در ادامه گفت: خوشبختانه با پشت سرگذاشتن مسابقات بین‌المللی متعددی برای حضور در المپیک لندن هیچ گونه استرسی ندارم و با آمادگی کامل برای حضور در مسابقات شرکت خواهم کرد.
دارنده نشان برنز المپیک پکن خاطر نشان کرد: ماهیانه از سوی کمیته ملی المپیک افغانستان ۲۱ دلار حقوق دریافت می‌کنم، اما این کفاف زندگی ما را نمی دهد. امکانات مالی دستگاه‌های دولتی کشور ما بسیار کم است.
نیک‌پا در ادامه اظهار داشت: من جزء ورزشکاران با تجربه افغانستان هستم، اما خوشحالم از اینکه ورزش افغانستان در حال رشد است. امیدوارم با تلاش‌های دولت مرکزی ما شاهد رونق هر چه بیشتر ورزش افغانستان در مجامع بین‌المللی باشیم.
وی در پایان گفت: با توکل به خدا در لندن وارد شیاپ‌چانگ خواهم شد تا مزد زحماتم را با کسب مدال به دست آورم. البته در حال حاضر صد‌درصد آماده هستم و خودم را در قبال مردم کشورم مسئول می‌دانم. حمایت و دعای مردم کشورم به من انرژی می‌دهد و امیدوارم با کسب مدال همه آنها را خوشحال کنم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر