تویتر ورزشنامه افغانستان

۱۳۹۱ تیر ۲۳, جمعه

افغانستان در مسابقه چهار روزه با ایرلند به تساوی رسید


مسابقه چهار روزه تیم ملی کریکت افغانستان بالآخره با تساوی همراه شد، اما در این تساوی سهم آیرلند 13 امتیاز و از افغانستان 7 امتیاز بود. این مسابقه در روز اول و دوم به سبب باران صورت گرفته نتوانست و روز سوم هم با تاخیر آغاز یافت. 

در نوبت اول، افغانستان به طرز عجیبی همه بازیکنانش را تنها با کسب 84 دوش از دست داد. هیچ یک از بازیکنان افغان از 13 دوش بیشتر کسب کرده نتوانست. بسیاری دلیل عمده این نکته را خراب بودن زمین که در روزهای گذشته مقداری زیادی باران به خود دیده بود می دانند. 

اما ایرلند در جواب افغانستان قاطعانه بازی کرد و با از دست دادن 4 بازیکن 251 دوش کسب کرد و از ادامه کسب امتیاز انصراف داد و از افغانستان دعوت نمود تا در نوبت دوم توپ بزند. البته با کسب این امتیاز، ایرلند 6 امتیاز کسب کرد. این اقدام ایرلند از این جهت بود که فکر می کرد افغانستان را در نوبت دوم هم به زودی از میدان خارج ساخته و همه 20 امتیاز مسابقه را به خود اختصاص خواهد داد.

اما در نوبت دوم، افغانستان بهتر ظاهر شد و جاوید احمدی و کریم صادق که اندکی قبل از نان چاشت مسابقه را برای افغانستان شروع کردند، توانستند به ترتیب 59 و 46 دوش کسب کنند. اصغر استانکرزی نیز 51 دوش کسب کرد. هر چند افغانستان 7 بازیکنش را از دست داده بود، اما تا ختم بازی تنها کمتر از 6 آور باقی ماند و به این ترتیب، ایرلند تن به تساوی داد. 

با اینکه افغانستان در نهایت توانست از مسابقات یک روزه 1 امتیاز و از مسابقه چهار روزه 7 امتیاز کسب کند، اما در کل، عملکرد تیم ملی کریکت در این مسابقات انگشت انتقاد را متوجه این تیم ساخته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر