تویتر ورزشنامه افغانستان

۱۳۹۱ مرداد ۲, دوشنبه

از همه برندگان مدال المپیک آزمایش دوپینگ اخذ می شود

مسوولان برگزاری المپیك 2012 لندن اعلام كردند، از تمامی ورزشكارانی كه در این بازی ها موفق به كسب مدال شوند، تست دوپینگ گرفته خواهد شد. به گزارش دیلی میل، انگلیس قصد دارد در جریان بازی های لندن بزرگترین عملیات مربوط به مبارزه با دوپینگ را در تاریخ بازی های المپیك به اجرا در بیاورد.در این بازی ها نیمی از ورزشكاران آزمایش دوپینگ خواهند داد . قرار است از هم اكنون تا پایان بازی های پارالمپیك 150 كارشناس شش هزار نمونه از ورزشكاران بگیرند. 

'فیلیپس ایدو'، 'بت توئدل'، 'دیوید ویر'، 'گراهام ادموندز' و 'مارلون دوونیش' از ورزشكاران تیم بریتانیا هستند كه تصمیم گرفته اند جلوداران این برنامه باشند. دوونیش كه در المپیك 2004 آتن موفق به كسب مدال طلا در دوی 4 در 400 متر امدادی شده است در این باره گفت: بردن مدال طلای المپیك بهترین احساس جهان است و به عنوان یك ورزشكار برایم خیلی مهم است كه بدانم آنهایی كه روی سكو می روند ثمره سخت كوشی های خود را گرفته اند نه دوپینگ.

در المپیك لندن بیش از یك هزار نفر در آزمایشگاه مبارزه با دوپینگ بازی ها كار خواهند كرد. این افراد قرار است روزانه وجود بیش از 240 ماده ممنوعه را در 400 نمونه گرفته شده از ورزشكاران آزمایش كنند.

ادموند دارنده دو مدال طلای شنای پارالمپیك كه یكی از اعضای تیم شنای آزاد امدادی 4 در 100 متر بریتانیا در المپیك های آتن و پكن بود هم اظهار داشت: بردن مدال مثل اعتیاد می ماند. به محض اینكه یكی بردید، یكی دیگر می خواهید. این بزرگترین انگیزه من است. به همین دلیل ایستادن بر سكوی نخست آنهم تمرین های طاقت فرسا احساس فوق العاده ای است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر