تویتر ورزشنامه افغانستان

۱۳۹۱ مهر ۱۰, دوشنبه

لیسه استقلال در جام سوبروتو افتضاح کرد



بازیکنان تیم زیر 17 سال فوتبال لیسه استقلال کابل که به نمایندگی از افغانستان در جام سوبروتو در هند اشتراک کرده بودند از اشتراک در این تورنمنت برای همیشه ممنوع شدند. در جریان مسابقه یک هشتم نهائی میان لیسه استقلال و تیم دینامو کیف اوکراین، زمانی که داور این مسابقه سومین کارت سرخ را برای تیم افغانستان نشاند داد، بازیکنان افغان دست به اعتراض زدند و شجاع الدین، بازیکن این تیم، به داور حمله کرد و وی را مصدوم ساخت. 

داور به شفاخانه انتقال داده شد و تحت مداوا قرار گرفت. با این حال، بعد از اینکه این تیم به شکل تحریری از عملکرد خویش معذرت خواهی کرد، سازمان دهندگان این جام تصمیم گرفتند از پیگیری قضیه در مراجع قضائی انصراف دهند و تنها این تیم را از اشتراک در این جام در سال های آینده محروم سازند. به گفته سازماندهندگان پیگیری این قضیه می توانست مشکلات دپلماتیک ایجاد کند. در همین حال، مقامات سفارت افغانستان در دهلی نیز با سازماندهندگان این جام جلسه برقرار کرده و از آنها خواستند از پیگیری این قضیه صرف نظر کنند. قابل ذکر است که مربی تیم استقلال نیز از  اشتراک در این جام محروم ساخته شده است.

این حادثه نا رضایتی زیادی را در بین سازماندهندگان این جام ایجاد نموده، با این حال گفته اند که سایر تیم ها از افغانستان می توانند در این جام شرکت کنند.

این مسابقه با نتیجه 2-0 به نفع تیم اوکراینی به پایان رسید.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر